وبلاگ

قرص آناهیل بعد از عمل بینی

قرص آناهیل بعد از عمل بینی

تبلیغات

بنر طراحی سایت
بنر طراحی سایت

قرص آناهیل بعد از عمل بینی

قرص آناهیل ، بروملین یا بروملئین یا قرص ساقه یا هسته آناناس . بروملین دارای خواص فیبرینولیتیک، ضددردی و ضد ترومبوتیک است، به این معنی که به رفع خونمردگی، کبودی و ورم بینی , پیشگیر‌ از ایجاد جای زخم (اسکار)و تورم کمک می‌کند.اکثر بیمارانی که  جراحی بینی انجام می‌دهند پس از عمل با عوارضی همچون ورم و التهاب در بینی خود برخورد میکنند. ورم و کبودی بعد از جراحی بینی کاملا طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود اما اگر فردی به دلایل مختلف تمایل داشته باشد تا این روند سریع تر پیش برود می‌تواند از قرص آناهیل استفاده کند.

بهترین قرص کاهش ورم بینی

قرص آناهیل یکی از معروف‌ترین داروها در کاهش التهاب و تورم بعد از جراحی بینی است. اما آیا درمان با آناهیل برای کاهش ورم بینی پس از جراحی موثر است؟
قرص کاهش دهنده ورم بینی زیادی در بازار وجود دارد که در داروخانه ها قابل دسترس بیماران می باشد. اما بدانید که تمامی این قرص‌ها لزوما موثر نیستند. به عنوان مثال قرص‌های حاوی کورتون معمولا برای بیمارانی که عمل بینی انجام داده اند  توصیه نمی‌شود، زیرا در کنار تاثیر به سزایی که بر روی کاهش ورم بینی دارد، برای سلامت بدن بسیار مضر است و تاثیرات منفی فراوانی بر عملکرد بدن دارد.البته توصیه میشود که قبل از مصرف این دسته از دارو ها حتما از از بهترین جراح بینی مشاوره بگیرید.
اما قرص‌هایی هستند که با استفاده از آن می‌توانید به کاهش سریعتر ورم بینی خود کمک کنید و شامل ترکیباتی هستند که از کمترین عوارض برای بدن برخوردارند و بیماران می‌توانند بدون هیچ نگرانی آن‌ها را مصرف نمایند. . قرص آناهیل به عنوان بهترین قرص کاهش ورم بینی شناخته شده است. این قرص سرشار از ویتامین C است و به بهبود زخم و ورم بینی بیمار کمک می کند.قرص آناهیل از ماده‌ای به نام بروملین موجود در آناناس تهیه می شود که در کاهش ورم بینی، کبودی‌های بعد از عمل و رفع التهابات پوستی بسیار موثر است.

ترکیبات قرص آناهیل

قرص بروملین یا آناهیل پلاس یک محصول ایرانی است که ترکیبات آن عصاره آناناس را با عصاره زردچوبه است تا با کمترین عوارض دردهای مزمن را برطرف کند .

کاربرد های بروملین

  • کمک به درمان بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش درد
  • هضم غذا
  • درمان سینوزیت مزمن
  • درمان زخم های عمل بینی سوختگی
  • درمان آسم
  • اثرات ضد سرطان
  • کاهش درد، التهاب و کبودی

روش مصرف ‌ قرص آناهیل

معمولا به مدت دو تا سه ماه بعد از برداشتن آتل بینی و مشاهده ورم بر روی آن استفاده می‌شود. در صورتی که بیش از این مدت از این دارو استفاده کنید، تاثیری بر ورم و التهاب نخواهد داشت، یعنی به عبارتی می‌توان گفت که برای از بین بردن ورم مزمن موثر نیست.

تاثیرات قرص آناهیل

  • ترمیم جای زخم‌ها
  • رفع خون مردگی و کبودی
  • کمک به هضم پروتئین‌ها در معده و روده
  • کاهش التهاب و تسریع در بهبود زخم‌های جراحی و سوختگی

عوارض قرص آناهیل

  • به دلیل طبع گرم ممکن است باعث ایجاد جوش بر روی بینی و اطراف آن شود.
  • باید مصرف این قرص حتما بعد از برداشتن گچ و یا آتل بینی مصرف شود، در غیر این صورت ممکن است باعث افزایش ورم بینی شود.

اگر کپسول آناهیل را به میزان توصیه شده جراح متخصص بینی مصرف کنید، عوارض جدی برای بدن نخواهد داشت. البته ممکن است مصرف این قرص در برخی افراد احساس تهوع، استفراغ یا حساسیت‌های پوستی ایجاد کند. معمولا روش مصرف این قرص روزانه 1 یا 2 کپسول میباشد که باید یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از غذا مصرف شود تا اثردهی بیشتری دیده شود.

تداخلات دارویی

 با دارو های رقیق کننده خون، ضد انعقاد ها و ترمبولیتیک ها مصرف نشود. جذب آنتی بیوتیک‌هایی مانند تتراسایکلین و داکسی سایکلین را بالا می‌برد.

تبلیغات

بنر طراحی سایت
بنر طراحی سایت

اشتراک گذاری در :

نوشته های مشابه

عمل ترمیم بینی
جراحی زیبایی

عمل ترمیم بینی

عمل ترمیمی بینی عمل ترمیمی بینی یا جراحی ثانویه بینی در افرادی انجام می‌شود که در گذشته تحت جراحی قرار

ادامه مطلب
تنگی دریچه های بینی
جراحی زیبایی

تنگی دریچه های بینی

تنگی دریچه های بینی تنگی دریچه های بینی یکی از مشکلات و اختلالات تنفسی است که بسیاری از افراد با

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *