وبلاگ

بهترین فصل برای عمل بینی

بهترین فصل برای عمل بینی

تبلیغات

بنر طراحی سایت
بنر طراحی سایت

بهترین فصل برای عمل بینی

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می‌ توانند بهترین فصل برای عمل بینی را تعیین کند. وضعیت آب و هوا و موقعیت جغرافیایی یکی از این عوامل است.

عمل بینی یکی از جراحی های زیبایی با عارضه کم می باشد . اما برخی از عوارض مانند تورم و کبودی در این عمل زیبایی وجود دارد و این نوع عارضه ها موقت بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود و فصل ها تغییری در زمان بهبود آن ایجاد نمیکنند.یکی از رایج ترین و مهم ترین سوالات که مراجعه کنندگان میپرسند این است که بهترین فصل برای عمل بینی چه زمانی میباشد .امروز سعی داریم اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم تا ابهامات شما در اینباره برطرف شود.

 

هر یک از فصل‌ های سال دارای یک سری ویژگی خاص است ،نمی‌ توان به طور دقیق گفت که کدامیک از فصل ها ،بهترین فصل برای عمل بینی خواهد بود.در فصل سرما احتمال سرماخوردگی و در فصل گرما خورشید تاثیر منفی در روند بهبود بینی میگذارد.

تاثیر فصل ها در عمل بینی

در فصل تابستان مشکلاتی مانند بارندگی ،سرما و راحتی در رفت و آمد جهت مراجعه به مطب جراح برای شخص آسان تر میشود ,تعریق بدن افزایش می یابد و احتیاج به حمام کردن در فرد بیشتر می شود . در فصل زمستان می توان به علت این که اندازه عرق بدن کاسته می شود و باعث میشود که فرد کمتر نیاز به استحمام داشته باشد، وقتی تعریق کاهش یابد تحمل کردن گچ بینی در روزهای سرد راحت تر و بی دردسر تر میشود.

بهترین فصل برای عمل بینی

مراقبت های هر فصل

مراقبت های فصل پاییز و زمستان جلوگیری از خشکی پوست , پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا  ,پوشیدن لباس مناسب , ومراقبت های فصل بهار و تابستان کنترل آلرژی فصلی, دوری کردن از گرما , جلوگیری از قرار گرفتن بیش از حد در زیر نور خورشید ,خودداری از قرار گرفتن در هوای شرجی میباشد .

بهترین فصل برای عمل بینی

نکته مهم دیگری که در مورد عمل بینی در تابستان مطرح است، استفاده از عینک آفتابی است. با توجه به اینکه آفتاب در این فصل با شدت بیشتری میتابد، استفاده از عینک آفتابی بیشتر از سایر زمان ها نیاز می شود. اما افرادی که اقدام به عمل بینی می کنند برای مدتی نباید از هیچگونه عینکی استفاده نمایند. زیرا این کار موجب وارد شدن فشار به بینی می شود.

 

انتخاب هر شخص

می توانید در هر زمان از سال جراحی بینی انجام دهید و فصل عمل بینی خاصی وجود ندارد. سرد یا گرم بودن هوا می تواند در زمان بهبودی و مراقبت های بعد از عمل نقش داشته باشد.ولی انتخاب بهترین فصل برای جراحی بینی به عوامل مختلفی مانند داشتن آلرژی ها ، ژیم غذایی خواص یا سبک زندگی افراد بستگی دارد.

نتیجه نهایی

در مجموع می توان گفت انجام این عمل در همه فصل های سال، مشکلاتی ر ا برای فرد به وجود نمی آورد و فقط و تنها می توان استراحت کردن پس از عمل و رعایت توصیه ها و تجویز های پزشک متخصص را فاکتورهای مهم در مسئله بهبود روند درمان و دریافت نتیجه مناسب دانست

تبلیغات

بنر طراحی سایت
بنر طراحی سایت

اشتراک گذاری در :

نوشته های مشابه

عمل ترمیم بینی
جراحی زیبایی

عمل ترمیم بینی

عمل ترمیمی بینی عمل ترمیمی بینی یا جراحی ثانویه بینی در افرادی انجام می‌شود که در گذشته تحت جراحی قرار

ادامه مطلب
تنگی دریچه های بینی
جراحی زیبایی

تنگی دریچه های بینی

تنگی دریچه های بینی تنگی دریچه های بینی یکی از مشکلات و اختلالات تنفسی است که بسیاری از افراد با

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *