وبلاگ

جراحی بینی مردانه

جراحی بینی مردانه

تبلیغات

بنر طراحی سایت
بنر طراحی سایت

جراحی بینی مردانه

جراحی بینی آقایان متفاوت با جراحی بینی در خانم هاست .بینی نسبت به چهره آقایان باید مردانه و طبیعی باشد چرا که عروسکی شدن یا سر بالا شدن بینی ، نه تنها به زیبایی چهره کمکی نخواهد کرد بلکه در دراز مدت چهره حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد.

"</p

تفاوت بینی خانم ها و آقایان

تفاوت های بسیاری بین اسکلت بینی خانم ها و بینی آقایان وجود دارد.مانند میزان ارتفاع بینی ، زاویه بینی و لب فوقانی ،پهنای بینی به نسبت صورت و همچنین آقایان به طور کلی پوست بینی ضخیم تر ، استخوانی و غضروف های محکم تری دارند و یک بینی مردانه و طبیعی می تواند به چهره یک او در عین تناسب ، زیبایی و جذابیت مردانه ببخشد.

هدف از جراحی طبیعی بینی

  • رفع گوشت های اضافه بینی
  • فرم گیری بهتر بینی
  • کاهش پهنای سوراخ ها
  • کوچک تر شدن بینی
  • رفع کجی بینی
  • کج بودن تیغه بینی
  • عقابی بودن بینی یا قوز بینی
  • نامتقارن بودن سوراخ های بینی
  • بزرگ بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی

مردان متقاضی این عمل، علاقه‌ای به زنانه‎ کردن بینی ندارند. در واقع بهترین فرم بینی مردانه ظاهری طبیعی دارد به طوری که نوک بینی رو به بالا نداشته و شکل طبیعی داشته یاشد.  اهداف زیبایی‌شناختی مرتبط با این جراحی‌ها متفاوت است.آقایان معمولأ برای صاف کردن پل بینی خود و ایجاد تناسب در وسط و نوک بینی کاندید این عمل می‌شوند، در حالی که زنان برای باریک کردن و بالا بردن نوک بینی به این عمل روی می‌آورند.

"</p

تفاوت بینی آقایان و خانم ها

نوک بینی مردان برجسته تر از زنان است . هنگام جراحی بینی مردانه نباید نوک بینی را بسیار نازک کرد .زاویه خطی که سوراخ های بینی را نزدیک لب بالایی جدا می کند در مردان باید تقریباً ۹۰ درجه باشد در حالی که این زاویه در زنان باید ۹۵ تا ۱۰۰ درجه باشد.هنگام انتخاب شکل و مدل بینی باید به نوع بینی گوشتی و استخوانی بودن آن توجه کرد .اگر می خواهید تعادل صورت شما پس از جراحی به بهترین شکل حفظ شود، توجه به نوع بینی و تناسب آن با دیگر اجزای صورت بسیار مهم است. ظاهر طبیعی و استاندارد بینی در مردان نسبت به زنان اهمیت ویژه دارد. این امر به جذابیت چهره مردانه آنها بیشتر کمک می‌ کند و باعث می‌ شود تا خصوصیات مردانه صورت آن ها بیشتر حفظ شود.

 

تبلیغات

بنر طراحی سایت
بنر طراحی سایت

اشتراک گذاری در :

نوشته های مشابه

عمل ترمیم بینی
جراحی زیبایی

عمل ترمیم بینی

عمل ترمیمی بینی عمل ترمیمی بینی یا جراحی ثانویه بینی در افرادی انجام می‌شود که در گذشته تحت جراحی قرار

ادامه مطلب
تنگی دریچه های بینی
جراحی زیبایی

تنگی دریچه های بینی

تنگی دریچه های بینی تنگی دریچه های بینی یکی از مشکلات و اختلالات تنفسی است که بسیاری از افراد با

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *